بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.8 چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.8 چیست

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه، چگونه به کاهش آن را تبدیل به موضوع هاپ است. به تازگی من دریافت EN ایمیل، آن را به مشورت بهترین راه برای کاهش کراتینین 3.8 چیست؟ می توانید آن را تنها با رژیم غذایی کاهش یابد؟ بعد اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

همانطور که همه ما می دانیم یک رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا در مراحل اولیه این بیماری است، اما پس از سطح کراتینین تا 3.8، تنها به رژیم غذایی بستگی دارد می تواند هر چیزی را تغییر دهید. بنابراین علاوه بر آن، شما همچنین باید درمان نظام مند است که مهم ترین چیز برای کاهش سطح کراتینین بالا و بیماری را درمان کنند.

در سنتی، Hormonotherapy توسط دکتر توصیه به آن را کاهش دهد، پس از بیماری بدتر می شود، دیالیز یا پیوند کلیه مورد نیاز خواهد بود، که آخرین چیزی که می خواهید را ببینید. Hormonotherapy ممکن می تواند کمک به کاهش سطح اما در دراز مدت از آن خواهد شد عوارض جانبی بیشتری را، چه بدتر، می تواند بیماری را درمان نمی کند. همانطور که برای دیالیز، آن است که یک درمان جایگزین از عملکرد کلیه، که تنها می تواند مولکول های کوچک سموم حذف مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک است. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر. و پیوند کلیه نیز می تواند مشکل را از ریشه حل نمی کند، بیماران ممکن است نیاز به صورت نارسایی کلیه است.

چینی گیاهان دارویی پزشکی را امید تازه برای بیماران با کراتینین 3.8. با توجه به مرحله CKD، آنها هنوز در مرحله 3 از آن، این بدان معناست که وجود دارد هنوز هم باقی مانده برخی از عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار کند. با محافظت از آنهایی که باقی مانده و تعمیر آنهایی که آسیب دیده، طب گیاهی چینی می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی کاهش کراتینین بالا، شما می توانید پیام را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما.

 





:: برچسب‌ها: علائم CKD، کراتینین 3 , 8، بهترین راه برای کاهش کراتینین 3 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: